Възможно ли е да “лекуваме" косата си?

Невъзможно е да я опишем само с няколко думи. Лидия е магнетична и вдъхновяваща личност, истински отдаден професионалист, управител на пловдивската семейна фирма-производител на козметични продукти Биофарма Лабораторис ЕООД. Нейното професионално развитие е продължителна поредица от квалификации, чиито брой продължава да се множи. Завършила е фармация в Медицински университет София. Защитава с отличен успех дипломна работа към катедрата по технология на лекарствените средства с биофармация. Притежава следдипломна квалификация за оценка по безопасност на козметични продукти от Факултета по химия и фармация към Софийски Университет, както и двукратна следдипломна квалификация като оценител по безопасност на козметични продукти от Университет Врие, Брюксел. Участва активно в създаването на ръководство за изготвяне и научна защита на рекламни претенции в козметиката -
съвместен проект на Министерство на Здравеопазването и Българска Национална Асоциация Етерични масла, Парфюмерия и Козметика (БНАЕМПК). Отскоро Лидия е член на управителния съвет на БНАЕМПК. Освен това членува и в Български Фармацевтичен Съюз, както и в Български Институт за Стандартизация като управител на Биофарма. Участвала е в разработката и развитието на над 50 различни бранда от цяла Европа, включително и на едни от най-успешните брандове в България.

Лидия започва с разработките на BRAVE. NEW. HAIR. на принципа проблем-решение. Процесът постепенно се превръща в нестихващо вдъхновение, следващо мисията “да (за)обичаме косата си”. На въпроса защо “лекуваме косата” е в кавички, тя отговаря така:


Въпреки че осъзнавам, че ако оставя маркетинговите стратези да се развихрят, продажбите ще скочат, но не искам да го направя, защото за мен е изключително важно да следвам принципите си и да предлагам само неща, в които съм абсолютно сигурна, съответно и да твърдя неща, които знам, че са верни и мога да го докажа. Имала съм и добри, и много добри, но и не чак толкова добри разработки. Не всички продукти, които съм правила, са били изключително успешни, но благодарение на неуспехите или негативните коментари, които следя лично, аз успявам да преформулирам продуктите си така, че да помагат на все повече и повече хора. Именно от негативните коментари мога да извлека информация какво трябва да подобря. И го подобрявам. Всеки нов продукт е все по-добър и градацията се усеща в приемствеността към BRAVE. NEW. HAIR. сред потребителите. Осъзнавам и, че ако нещо ми харесва на мен, това не означава, че то ще се хареса и на останалите. Винаги очаквам от продуктите, които създавам, да имат конкретно и целенасочено действие. Т.е. те нямат за цел да “лекуват” или “съживяват” неживата коса, а да целят да постигат конкретен ефект, от който дадена коса има нужда.”
Още много други факти могат да ни подкрепят в твърдението, че Лидия е нашата вдъхновяваща BRAVE. NEW. Енциклопедия за коса. В някой от следващите постове ще ви разкажем и за начина, по който се стига до създаването на BRAVE. NEW. HAIR.
Предстои да си говорим много за грижата за косата и скалпа. Ако сте любопитни да прочетете още, следете нашия блог, посветен на осъзнатата грижа за коса.