политика за връщане

ПОЛИТИКА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ

Ако не сте доволени от закупения от Вас продукт, можете да го върнете до 14 дни след получаването му. Начинът, по който да направите това, e да изпратите имейл на sales@biopharmahair.com с номера на поръчката ви и описание защо връщате продукта. В рамките на 3 работни дни нашият екип ще се свърже с Вас за доуточняване на условията и детайлите по връщането и възстановяването на заплатената от Вас сума. Разходите по връщане на стоките поради едностранен немотивиран отказ са за сметка на потребителя. Суми се възстановяват само по банков път по посочена от Вас банкова сметка и след предоставяне на касова бележка.

ЦЕНИ И УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА, ОТКАЗ И ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

1. Доставката на продукти с бща стойност над 60 лв. е за сметка на bravenewhair.bg

2. Цената за доставка на поръчки под 60 лв. е указана за всяка конкретна поръчка заедно с информацията за цена на продуктите и срок на доставка. Цената на стандартната доставка до адрес или до офис на куриер (Спиди) е 5 лв.  Цената подлежи на промяна съобразно актуалния ценоразпис на доставчика на куриерски услуги едностранно от време на време съобразно условията на доставчика на куриерски услуги. В случай на промяна, потребителите ще бъдат уведомени своевременно чрез сайта bravenewhair.bg Стандартно се използва услуга експресна доставка за следващия работен ден.

3.Изисквания за доставки с фиксиран час се заплащат съобразно актуалния ценоразпис на доставчика на куриерски услуги. Условията за доставка за фиксиран час се определят от условията на доставчика на куриерска услуга. Информация за тях се предоставя на потребителя допълнително.

4. Доставки се извършват само на територията на България и само след потвърждение от страна на потребителя. Представител на електронния магазин bravenewhair.bg се свързва по телефона с потребителя за потвърждение на поръчката и уточняване на деня и за доставка. Поръчки, постъпили преди 15:30 в работен ден, се обработват в същия работен ден. Поръчки, потвърдени след 15:30 се обработват на следващия работен ден.

5. Доставка до адрес се извършва с куриер  в рамките на обявеното от доставчика на куриерска услуга работно време . Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.

6. Срокът за доставка е от 1 (един) до 3 (три) работни дни от датата на изпращане на доставката. Фирма БИОФАРМА ЛАБОРАТОРИС ЕООД не носи отговорност за забавена пратка, причинена от куриерската фирма.

7. Поръчки, постъпили преди 15:30 в работен ден, се обработват в същия работен ден. Поръчки, потвърдени след 15:30 се обработват на следващия работен ден. Всички заявки от събота и неделя се обработват в понеделник.

8. Потребителят е длъжен да провери дали съдържанието на пратката съответства на неговата поръчка, преди да заплати цената, когато е избран наложен платеж. Със заплащането на цената на поръчката (при наложен платеж) и доставката (във всички случаи) и полагането на подписа от потребителя върху документите за доставка последният дава своето съгласие с вида и съдържанието на доставката.

9. Поръчката се получава единствено от лицето, направило поръчката.

10. Ако стоката не бъде доставена поради различни причини при доставка на куриер, същият е задължен да посети обекта втори път в рамките на работния ден или на следващия работен ден. Повторното посещение се извършва след установен контакт по телефона между куриера и лицето, поръчител на стоката. Повторното посещение не се заплаща от клиентът.

11. В случай на направено предварително плащане, и отказ на клиента да получи поръчката в срок от 7 дни, се възстановява стойността на продуктите по посочен от клиента начин, като разходите по плащането са за сметка на клиента.

12. Поради неспазване на установен от потребителя ден и час за доставка или в случай, че клиентът откаже да получи пратката си, а плащането е направено предварително, БИОФАРМА ЛАБОРАТОРИС ЕООД се задължава да възстанови стойността на продуктите, намалена със заплатената такса за доставка.

13. Клиентът има право да откаже поръчка по всяко време преди доставката ѝ. След нейната доставка, клиентът може да се откаже от сключения потребителски договор при условията на т.16.

14. При сгрешен или липсващ продукт желаният от клиента такъв се изпраща на същия или следващия работен ден. Сгрешен продукт се заменя за сметка на БИОФАРМА ЛАБОРАТОРИС ЕООД. При сгрешен или липсващ продукт клиентът не заплаща допълнително такса за доставка.

15. При определени промоции клиентът може да получи правото за безплатна доставка и за поръчки, на стойност по-малки от 60 лв.

16. Можете да върнете закупен продукт в 14-дневен срок от датата на закупуване с приложена касова бележка. Условието за връщане е продуктът да не е използван, в ненарушена опаковка и с етикети на производителя и вносителя. Транспортните разходи са за сметка на клиента. Парите се възстановяват в 3-дневен срок от датата на получаване на продукта обратно при нас.

ВРЪЩАНЕ

1. При връщане на продукти, което не е свързано с недостатъци на същите или на действия на Биофарма Лабораторис ЕООД, цената за доставка се поема от потребителя. Могат да бъдат връщани стоки със запазен търговски вид, с ненарушена цялост на опаковката, неупотребявани от потребителя.

2. Връщането се осъществява в работни дни между 09:00 и 17:00 часа на адрес гр. Пловдив 4003, бул. „Васил Левски“ № 260.

3. Срокът за връщане е спазен при заявка за връщане в рамките на 14-дневния срок.